Sevgiiss Günaydın kızlar nasılsınız ? 28+0 olduk yavaş yavaş alışverişe başladım kargolar gelmeye başladı 🥹😍 oğlumu da kreşe bıraktım bi kahve içelim ☕️🌸
Melike3506 Sevgiiss günaydın, bende heyecanla bebiş kargolarımı bekliyorum dağıtıma çıkmış. Bir yandan da bebek odası nasıl dizayn ederiz diye düşüyorum. Hemen kahvemi demleyim bende 😊
vanilya_kokusu_ Sevgiiss biz 33 olduk 🥹 Cook az kaldı heyecan korku dorukta 🥰iki prenses annesi olacam
Fatma_furkan1996 Sevgiiss günaydın canım oğlun kaç yaşında bende oğlumu kreşe vermeyi çok istiyorum ama şuan nasıl olur bilmiyorum 37+6 olduk bizde kız annesi olmak da bir başkaymış nasip eden Rabbime şükürler olsun 🤲💕
Sevgiiss vanilya_kokusu_ maşallah 😍 bende kız annesi olacağım için çok heyecanlıyım dün bir sürü toka bandana siparişi verdim o kadar güzel ki 🥹😍😍😍😍🙏
vanilya_kokusu_ Sevgiiss oyy yerim çok tatlılar 10 a yakın aldım ben bunlardan 🤣🥹🥹kız annesi olmak özendiriyo herşeye ya x🥰
Sevgiiss vanilya_kokusu_ bir de oğlum var işte . Ama kız alışverişine bayıldım kendimi tutamıyorum pembeler beyazlar çiçekler 😁😁
vanilya_kokusu_ Sevgiiss Allah’tan posta oğlunu kreşe bıraktığını söyledin kusura bakma B12 eksikliği 🤣🤣 Evet kızlar a insan çok özeniyor benim iki buçuk yaşında bir kızım var herşeyi ne çok özeniyorum 🥹
Sevgiiss vanilya_kokusu_ evet bende daha sipariş verdim gelmedi umarım kullanabilirim bir heves alıp kalmaz 😁
Fatma_furkan1996 vanilya_kokusu_ bende görünce bir hevesle almak istiyorum ama acaba bırakır mı takar mı diye düşünüyorum 2,5 yaşında yeğenim var hiç müsade etmiyor çünkü
Sevgiiss Fatma_furkan1996 oğlum 3.5 a yakın canım ben konuşması açılsın diye verdim tam konuşamıyordu çok şükür düzeldi 😍😍
vanilya_kokusu_ Fatma_furkan1996 benimki taktı ilk sevmedi sonra alistirdim sürekli takmaya çalış alisacak