pengumommy Arkadaşlar 8+5 hamileyim cumartesi lekelenme oldu ikiz olduğunu öğrendim dün birsey olmadi şimdi yine lekelenme oldu kahvemsi doktor aktif kanama alanı yok dedi ama başına bundurum gelen oldu mu?
Fuunndaaa pengumommy progestan iğne fitil vs verir dikkat edeceksiniz dinlenin başka yapabileceğiniz bir şey yok
Helenaaa pengumommy ben şu an 5+5 hamileyim ikiz benimde 3 kere yaşadım kahverengi lekelenmeyi her defasında 1 gün sürdü. İğne ve fitil kullanıyorum ben hatta 3. Defa olunca o gün 2 iğne vur demişti doktor sizde doktorunuza danışın isterseniz
Helenaaa pengumommy bir de bol bol dinlenin ben çok ayakta olunca oluyor onu farkettim yataktan kalkmıyorum artık🤣
pengumommy egeemomms progesteron verdi merak ettim 😅 cumartesi kanamam olunca acile gittik iki keseye gördüm😱 şoka girdim o kadar gittim doktora beta HCG vs hiç ikiz belirtisi yokdu
egeemomms pengumommy ayy aynı durumu yaşayacağım diye aklım çıkıyor Ahahhahhh🤣 aslında çok istiyordum ikiz 🥹 aile de var mı ikiz
pengumommy Helenaaa çok da yatıp da kalmak da istemiyorum kilomda var belimde fıtık vardı şu sıralar ekstra çok ağrıyor mecbur bende öyle yatistayim sağlık olsun inşallah hayırlısı ile kucağımıza alırız sizin hemen söylediler mi ben daha yeni ogrendim
pengumommy egeemomms teyzemde kuzenimde falan var beklemedim bir durumdu 😅 genetikmi pcos kaynaklı mi bilemiyorum
Helenaaa pengumommy benim ki zaten tüp bebek geçen cuma ilk kontrolümdü iki kese de gözüktü az önce de tekrar gittim panik yaptım çünkü kahverengi akıntılardan dolayı şükür bir şey yok yine iki keseyi gördüm şükür
ozleemtanis Helenaaa merhaba hayırlı olsun öncelikle :) beta değeri nasıldı sizde. benimde çift embriyo transferi oldu 5+3teyim şuan henüz kontrole gitmedim kese görünmez diye. beta yüksek miydi merak ettim💐
Bububu pengumommy evet olmuştu 8li birde 11li haftalarda benimde. Progestan dex ve progestan fitil kullanıyordum dozunu arttırmıştı clexane iğneyi bir kaç gün kestirmişti ve dinlenme vermişti. Sonrasında bir daha olmadı. Benimde kanama alanı görülmemişti. Doktorunuzu bilgilendirip dinlenin bir şey olmaz Allahın izniyle
Aycicegim pengumommy bende aynı durumdayım bir haftadır devam ediyor doktorum korkulacak bir şey değil diyor eski kanmış kahvrengi böyle pütürlü
Havin49_ pengumommy hiç lekelenmem olması ama tek bildiğim dinlenmelisin kendine yüklenme çocuğun yoksa iyi ama varsa kucak vs isterse çok alma misafir çok kabul etöe benh dikkat etmedim 31 haftalık doğum yaptım
pengumommy Havin49_ küçük çocuğun yok gelenin gidenim çok olur ama bende kabul etmeyi düşünmüyorum gelende kendi yaparsa gelsin diyecegim