elifffffffffffguuuuu Kızlar 34. Haftaya girdim bebek dönmüş dedi doktor, bende sürekli bir doğurma ve ıkınma hissi var yani bir merdiven çıkınca iki yürüyünce sanki böyle dogurcakmış gibi hissediyorum normal mi ya da bu neden oluyor
momismom2 elifffffffffffguuuuu psikolojik olabilir alttan baski hissediyorsanda olabilir ama bu kötü bisey değil :) Rabbim senide bebeginide usul usul doğuma hazırlıyor yani sana gelen his icgudusel ❤️
vanilya_kokusu_ elifffffffffffguuuuu off aynıyım bende 🥺 ıkınma hısım var 33 haftalığım sezeryan benim bide nolurrr erken gelmesinler🥺 benimki makat gelişi