Benim doktorum fetal dna onerdi 14 haftalik gebeyim biraz arastirdim sonuc sunu gosterdi anne karninda bebekte bir sorun dahi olsa yapilacak birsey yok allahin taktiri sadece bunu aciga cikariyor bir rahatsizlik yoksada gebeligini icin rahat sekilde tamamliyorsun benim anladigim bu allah korusun birsey ciksada kalan 6 ayi bu korkuyla ve elinden bisey gelmeyerek bitiriyorsun sizler bu konuda ne dusunuyorsunuz