selos1 Kızlar ben sadece tetanoz aşısı oldum sanıyordum bu tdap mı anlamadım şimdi e nabıza girince fark ettim. Hemşire de bişey demedi. Ben sadece tetanoz aşısı sandığım için sormadım nedir ne değildir diye. Boğmacalı olan mı oluyor bu ?
istanbuldabiizmirli selos1 evet artık boyle 3 aşı bir arada gibi, ben de aynısından oldum. Korkmayın boşuna🙏🏻
selos1 istanbuldabiizmirli Yan etkisi oldu mu sizede ? Hafif ateş biraz titreme kemik ve kas ağrısı gibi. Bu etkiler vücudun antikor ürettiği için olduğunu okudum. Yani aşının etkili olduğunun göstergesiymiş.
istanbuldabiizmirli selos1 her aşıda olması muhtemel yan etkilerdir bunlar. Bende 2.-3.gün hafif kol agrısı oldu, geçti. Başka bir şey yaşamadım, size olmuş olabilir. Endişelenmeyin hiiç