Serifee12 Bana da çok olumsuz konuştu, hatta %95 boş gebelik dedi. Ama araştırınca hala umut olduğunu düşünüyorum ama inanın ben de bilmiyorum. Doktor söyleyene kadar böyle bir şey olduğunu bile bilmiyordum açıkçası. Geç döllenme olabiliyormuş, bazen ultrasonlar bile fark ediyormuş. Tahlil bana da yapmadı, daha sonra artıştırdım beta dış gebelikte de artıyormuş, asıl belirleyici ultrason oluyormuş ama size karından bakıldıysa zaten görülmemesi çok çok normal