Deletedmom05
Ben şöyle bir şey buldum konuyla alakalı bir sitede;
"Öncelikle gebeliğin ilk aylarında bebek anne karnında mı, canlı mı ayırt etmek zor oluyor. Kalbini görmek için doppler dediğimiz bir uygulama yapıyoruz. Ses dalgasının başka bir şeklini veriyoruz. Bu dopleri uzun süreli verdiğiniz zaman, dört dakikayı geçerse bebeğin kalbinde ısı artışına ve anormalliklere neden olabileceği söyleniyor. Ultrasona bakan kişi bir dakikanın altında bir sürede kalbi görebilir. Aileye bebeğin yüzünü göstermek gibi nedenler yüzünden işlemi gereğinden fazla uzatmamak gerekiyor."