Melike3506 benim evim müsait ve ilk bebeğim olmasına rağmen yapmak istemedim. Zaten 2 yaşa kadar yanımda olacak. Yatak odam da müsait geniş diye yapmadım. İlerleyen zamanlarda modası değişecek şimdi kullanmayacağımız odayla meşgul olmak istemedim. Sonrasında ihtiyaçları ve zevkleri doğrultusunda yapmak istedim.
Zürafa almadım mesela. Veya duvarlara sticker çıta çalışması da yok. Bir tane 5-6 çekmeceli şifonyer al ikeadan çok güzel toparlıyor herşeyi.