Gunaydin anneler herkese mutlu haftalar dilerim. Kaç haftalık oldunuz, biz bugün 28+2 olduk. Sizlere şunu soracağım, geçen hafta doktora gittiğimde 27+3 te bebişim 1143 gr dı ben de 4 kilo aldım, kesin kilo almıştır çok iyi beslendim dedim doktorum evet almış önceki kontrolde biraz gerideydi dedi. Sizin bebişleriniz 27. Haftada kaç kiloydu acaba bu hafta tekrar gidicem merak ediyorum kaç gr olmuş olacak, içime bi kurt düştü gerideydi deyince acaba zayıf mı diye. Birde bende geçen hafta gebelik şekeri çıktı o yüzden bu hafta dikkat et perhiz yap haftaya bir daha gel 100 gr ile ölçücez dedi istesem de muz havuç çilek bezelye pirinç makarna vs vs yiyemiyorum böyle devam ederse bebişim küçük kalır diye korkuyorum kuruntu mı yapıyorum sizce🥺 sabah yumurta peynir yemeye öğünlerde protein alımına falan dikkat ediyorum. Kayınvalidem birkaç kez eşime iğneleyici konuşmuştu “karına kilo aldırıcam diye sende yemişsin herşeyden sen şişmişsin o kalmış” falan gibi, veya sürekli anlatır her hamileliğinde 30-40 kilo almış, kavanoz kavanoz tahin yemiş en iyi gelen tahinmiş, çocuk 4 kilo doğarsa hasta mı acaba derlermiş. Eşim 4 kardeş hepsi 5-5.900 kilo arası doğmuş, üstelik kayınvalidemde şeker var, yani bence gebeliklerinde de gebelik şekeri varmış gibi geliyor örnek benim eşim 5800 doğmuş benden de öyle bekliyor ben nasıl doğurayım 5800 bebek 😨😨😨