kahvekedi Kızlar bugün ilk kontrolüm var 6 + 3 gözüküyorum. İnşallah keseyi ve kalp atışını görürüz ya. Zaman daraldıkça içimi bir korku kapladı. 2 kere kimyasal gebelik geçirdim daha önce🥹🥹
betulmommy kahvekedi 34 haftalığım her doktora girdiğimde kalbim cıkıcak gibi oluyo tansiyonum cıkıyo ah annelikk🥹 bebiş iyidir inşallah güzel haberlerinizi bekliyoruuz😍