Bstt Selamlar. Bugün kontrolüm vardi rahim agzinda 2 3 cm aciklik varmis ama silinme yok dedi. Bebek kanala inmis. Silinme olmamasi daha vakit oldugunu mu gosteriyo kizlar
Bstt Ssseval yok canim ama dr dedi ki agri esigin yuksek sanci cekmissin 2.5 3 cm e kadar acilmis fark etmemissin
Bstt Ssseval aynen oyle gecen hafta kanala inmedi diyodum şimdi indi silinme yok 40 a kadar beklicez olmadi suni dedi
Ssseval Bstt benim de 10 günüm var bende yoksa suni alıcam, çok sıkıcı. Benim daha muayne olmadım açıklık için belki bı hafta yapar
Bstt Ssseval benim de ilk kez bugun oldu canim. İnsallah kendi sancimizla gelir yaam. Kendimi sezeryana hazirlamistim kanala inmedi diye bugun inmis sipa oynuyo benle🤣
Ssseval Bstt keyifleri nezaman istiycek merak ediyorım bu minnoşların☺️ Benim taşıyacak halim kalmadı artık😂😂 kızımda var zor oluyo valla bazen gözüm almıyo
Bstt Ssseval eminim cocukla zor oluyodur. Ben de annelik duygusunu tatmak icin sabirsizlaniyorum artik.