Benimde yarın doktor randevum var. Ali Oğuzhan beye muayene olacağım nasip olursa. Ilk etlik randevum olacak. Normalde sanatoryumda takipliyim ama bugün gittiğimde etlik sehir hastanesine git orada kanına bakılması gerekiyor dedi. Bende çok şükür randevu buldum yarına. Bir de detayli ultrason vaktim geliyor. Acaba ettikten yaptırabilir miyim bilgisi olan var mı? Bu arasa sanatoryum hastanesinde doktorlardan memnunum. Hatta çok sevdiğim iki doktor var bir türlü denk gelemiyorum. Servisi de güzeldi. İlgililerdi. Allah onlardan razı olsun. Gecen sene bebeğimi kaybettim o kadar güzel ilgilendiler ki hemşiresi doktoru.