_Umayinannesi Yarın 20 haftalık olacağız bizimle aynı olan anneler bebeğinizin hareketlerini hissediyormusunuz?
fkurtba 19 haftalık olduk benim ilk gebeliğim pıt pıt olarak hissediyorum 20 den sonra hissedilmeye başlıyormuş zaten bende belli belirsiz anlama başladım siz de bence önümüzdeki günlerde anlarsınız 🎀
tgc1nur Her gebelik farklı endişelenmeyin 24 e kadar hissedilmemesi bile normal karşılanıyor umarım en kısa zamanda hissedersiniz ve sağlıcakla kucağınıza alırsınız🥰