LadyX Günaydın Canım Anneler, Nasılsınız? Her şey yolunda mı? Kaç haftalık oldunuz? Bugün için planlarınız neler? Havalar nasıl? Akşama hangi yemeği yapmayı planlıyorsunuz?
LadyX LadyX Duru tam 6 aylık oldu. Alttan ikinci dişi de geliyor 🥹 Biraz huysuzlanıyor. Ek gıdaya başladık. Tatlı patates yiyor şimdi.
ikiprensesannesi___ LadyX günaydın canım🥰 hava yağmurlu,ben uykulu 😴akşama yemek daha düşünmedm bakalım canım ne çekecek
orhismommmmmm LadyX biz iyiz teşekur ederim sorduğun için 22. Haftadayız şükür hersey yolunda akşama türlü ve pilav yapmayı düşünüyorum bide şekerpare var dünden sen nasılsın
beautiful_ LadyX günaydın kuşum hava geceden yağan karla şuan çıkan güneşle değişik bir durum oğlumla kahvaltı yapacağız akşam içinde düşünmeye başlamadım ve çok halsizim 🤦🏻♀️ bı dünya iş var🤦🏻♀️🤦🏻♀️ biz 14+1 haftalık olduk ❤️
LadyX ikiprensesannesi___ burada da hava kapalı her an yağmur yağabilir. Ne yemek yapacağına karar verirsen yaz canım
LadyX orhismommmmmm ellerine sağlık canım 😍 22.hafta yolu yarılamışsın demektir. Detaylı ultrasona gittin mi? Ya da gidecek misin?
Elisa0110 LadyX Günaydın 🌸bizde 26 haftalık olduk. Bugün bir planım yok daha kahvaltı yapmadım 🤭akşamı sonra düşünürüz 😂
LadyX orhismommmmmm evet canım doğurdum 6 aylık oldu bile yaaa 🥹 bir yandan zaman hiç geçmiyor gibi geliyor bir yandan da çok çabuk geçiyor
deletedmom43191 LadyX günaydınn iyiyim ev işleri harici hersey coo sukur yolunda gebe degilim bu hafta icin planım yok cunku benim adam gündüz calisiyor. Daha kahvaltı etmedim kiz aksam yemeğini nerden bileyim 😅😅😅
LadyX deletedmom43191 ben önce Duru hanıma tatlı patatesini yedirdim. Sonra kendim kahvaltımı yaptım. Şimdi oyun oynuyoruz 🥰
yeniiannnee LadyX günaydın ❤️ 38+5 olduk ne gelen var ne giden kahvaltı mı ettim akşamada kaynıyarık pilav mercimek çorbası die kafamda kurdum bakalım son günlerim hiç geçmiyor gibi inşallah biran önce sağlıkla kızıma kavuşurum❤️🙏🏻
Fatma_furkan1996 yeniiannnee ayy sağlıkla kucağına alırsın canım benim kızım da şuan gelmeyi düşünmüyor galiba 😅karnıyarığı da çok severim ama gözüm kesmiyor yapmayı eline sağlık 🌸
Havin49_ LadyX günaydın Cnm iki çocukla yorgun be uykususzm havada idare eder çocukların hastane kontrolü var ona gidicez
Deletedmom_8793 LadyX günaydın 🌸 hava yağmurlu ben annemlerde eşim evimizde o yüzden içimde fırtınalı annemlere geldim sonra seyahat yasağı geldi kanamam oldu diye eve dönemedim 32+1 olduk doğuma 43 gün var 1 aydır da ayrıyız çok yoruldum 😭
aselinannesi38_ LadyX günaydın balımmm biz bugün 29+1 olduk ama iki gündür aşırı halsizlik canım hicbisey istemiyor yatmak istiyorum belim çok ağrıyor yemeğe de karar veremedim hala sen nasılsın napiyosun
LadyX aselinannesi38_ o haftalarda insan ağırlaşmaya başlıyor seni çok iyi anlıyorum canım 🥲 ben de iyiyim bugün misafirim gelecek
Meltemanneolsun LadyX gunaydinnn çan m. İyi diyelim iyi olsun biz de beril hanımı büyütmeye çalışıyoruz işte. Havalar bir öyle bir böyle. Bugün eltime gitcez kayınvalidem ameliyat oldu bugün çıkacak hastaneden oraya gidip kalacak. Ben hastayım diye yırttım 😂
LadyX Meltemanneolsun Beriltoşum napıyor yaaa ne zaman TAM TUR attı 😅 bizimki rahatına düşkün destek vermezsek tık yok ahhahaha