gizemb0 Kızlar selam, hamilelikte evde lazer epilasyon yapabilir miyiz? Bir sakıncası var mıdır sizler yapıyor musunuz
ecemk94 gizemb0 doktorum yapsan da işe yaramaz demişti. Hormonlardan dolayı verim alamazsın demişti. Hamilelik sonrasına erteliyorum
saziment gizemb0 ben yapıyorum, kıl köküne bile zor ulaşıyor 7-8 kat içerideki bebeğe ulaşması zor ben normalde ayda 2-3 kez yapıyordum ayda 1 e düşürdüm bacım
rparlak Merhaba, ben yaptım. Bir zararı olmadığını düşünüyorum 36 haftalık hamileyim şuanda. Jiletle temizlemekten ya da ağda ile almaktansa bu daha mantıklı geldi. Diğer yöntemler kökü besleyecek çünkü her halükarda
gizemb0 Bende yapmak istiyorum ama işte yapanda var yapmayanda o yüzden net bi sey soylenmediği icin kararsızım
badhomian yapmayın arkadaşlar benğiniz için nolur nolmaz birazcık sabredin bacak ve koltuk altına izin vermişti doktorum ama vajinal ve karın bölgesine asla yapma demişti yapmayın şonuöta bu bir ışın zararlı