selime44 Arkadaşlar son zamanlarda BİM’den aldığımız tavuklar hep kokuyor yaşayan var mı . Eşim zehirlendi geçen perişan oldu , acaba etiketleri mi değişmiş ürünlerin . Ve değişim iade içinde gittim yapmadılar , hem suçlu hem güçlüler sizde yaşayan var mı 😕
ttmom selime44 ben yaşamadım ama bu soğuk zincirin bozulmasından kaynaklı olabilir. Tavsiyem o bimden et tavuk vs. almayın. Elemanlar gelen ürünleri hemen dolaba koyamıyor bazen. Saatlerce beklediği oluyor. Çok yoğun oluyorlar tek kişi kasaya mı baksın ürün mü yerleştirsin. Benim alışveriş yaptığım bim bu konuda çok hassas.
orhismommmmmm selime44 sakın alma mangal dışında tavuk almayın onu da kasaptan alın 30 günde yetişen civcivden ne beklersınız köy tavuğu yiyin
selime44 ttmom Ayy keşke seçenek olsa asla gitmem depremden ötürü en yakın ora var , ama benim tek tavukta değil aldığım son zamanlarda her ürün bozuk , kokuyor , küflü
orhismommmmmm selime44 ben geçen komşu istedıfı diye gittim aldım yumuşacıktı midem bulandı dograrken
cilekokulum00 orhismommmmmm Aynen en güzeli köy tavuğu benim şuan normal tavuktan midem bulanıyor ızgaradan bile