anonim51 yaa benim bununda keyfi yerinde benimki nst de uyuyor yaa aslında hafif tok gidiyorum tatlı yiyorum felen ama hiç hareketlenmiyor… Eve gelince de maf edio beni kasığımda kemiğimi iktirdigini hissediyorum ya😅 çatı muayenesinde ne yapacak bakalım