asil15 penbe_karisi askim yaninda biri olsa bu kadar stres olamamda işte ufak çocuk var inşallah pazartesi net bir şey der
izelaren Yarın kontrolüm var 20 Şubat isticem bende bakalım doktor ne diyecek ilk doğumum çok çok stres olmaya başladım şimdiden 🥲🥲🥲
tugbamuratmutlu penbe_karisi benimde 2. Cidden ilk bebegimi anlamadan dogurmusum bunda cok asiri hemen dogsun istegi var günler geçmiyo gibi😂 saglikla kucagimiza alalim inslah🥰🥰🥰🧿🙏