asil15 penbe_karisi vallahi ya bende işte 36+3 te tekrar gidicem şaştım kaldım dedim yanlizim en azından tahmini gün verin dedim küçük çocuk var dedim yok 37 de vericem dedi ay birde hastane çok uzak git gel bittim ya neredeyse 2 3 saat mesafede 🥹
penbe_karisi Herseydenbiktim çok kötü 🤪🤪🤪oy rabbim sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsinnnnnn tumm forummm💋🥰💋🥰
penbe_karisi eslem2121 ahahahah Allah seni napmasin ya 🤣🤣🤣🤪🤣🤪🤣🤪çok güldüm kız valla heyecan yok biran önce doğurmak istiyorum 🤪🤪
canan_55 penbe_karisi ayyyy maşallah maşallah çok heyecanlıııı ben daha 30 gün var ne zaman gün verecek doktor 😍😍
dilosunuz penbe_karisi desene daha 20 haftam var 🙂↕️😂 zaman hiç geçmiyor ya sende sağlıkla al kucağına inşallah bu arada kolay geçer 🙏🌸
asil15 penbe_karisi askim yaninda biri olsa bu kadar stres olamamda işte ufak çocuk var inşallah pazartesi net bir şey der
Ha1999 penbe_karisi sağlıkla kucağına almayı nasip etsin inşallah rabbim benimde son 52 gün kaldı 🤲🙏🌹