gamzee20 Ss03 kizlar bol bol dua edin yasin okuyun hem çocuğun hem sizin rahatlamanız için bide hamilelerle uğraşıyolar diyolar belki batıl inanç ama ben en azından rahatlamak için okuyorum ve çok iyi oluyo tavsiye ederim yani 😊
omerhalis gamzee20 haziran 12 💙 oglusumla 27+2 gunluguz sezeryan olcagi icin normal dogum 20 haziran 😊
Dilas gamzee20 bizimde tahmini doğum 15 haziran günler geçmek bilmiyor heyecanmi korku mu anlayamıyorum. 🙏🤔
Dilas gamzee20 o anı düşünmek bile istemiyorum gözlerimi kapatıp ve acincada bebeğim kucağımda olsun 😉🤣
Busrali5858 Bizde 25+3 oldu tahmini doğum 26 haziran ama insallah 19 haziran olur die dua ediyorum benimle ayni gun dogmus olur❤😊😊
Elikkk Haziranın ilk haftası bebeğimi çok merak ediyorum Bir an önce onunla tanışmak istiyorum zaman bana cabuk geçiyor 30. Haftaya kadar bişey almicam sonra yavaş yavaş başlıycam zaman geçsin diye