Kızlar ben yaklaşık 55 gündür regl olmuyorum 5 gün önce doktorum duphastona başlattı. Beta bakmayalım bu hapla bebek varsa iyi tutunur yoksa regl başlar dedi. Dayanamadım ilk idrar ile test yaptım ama

Kan vermek istemiyorum haftaya kontrol var ama ben gözle görebiliyorum sizce var mıdır yoksa Duphaston sebebiyle böyle gölgelik falan çıkmış olabilir mi