Ay ben de yaşadım onu ovitrellenin 10. günün de pozitif çıktı erken gebelik testim akşamına kan verdim 2< çıktı malesef çok üzüldüm. Ertesi gün olmadığını bile bile test yaptım yine pozitif çıktı markası miratechdi. Regl olmadım hala iğneden sonra 17-18 güne kadar olmamız gerekiyormuş kasık ağrısı var regli bekliyorum bugün 14. günüm🥹🥹🥹