Ecem0707 inan bana daha çok minik,ve ilk hamileliğin.Seninle aynı şeyi yaşadım yaşıyorum.12-13 haftalık hamileyken arkadaşım karnında çok yok iç karnın geniş vs her gördüğünde baskı yapıyordu.Ve kendisinin hi bebeği yok hamilelik konusunda bilgisi sıfır.20.haftalarda büyümeler belli oluyor.Benim ikiz bugün 25.haftaya girdim bugün biraz daha büyük.Geçen hafta karnım küçük karnım küçülüyor yasındaydım.O arkadaşımın yüzünden oldu bu.Geçen hafta evde ağladım gezdim Allahım birsey olmasın diye 🫣 ilk gebelikte karın kaslarımız daha önce açılmadığı için erken büyüme yapmazmış.ikinci gebeliklerde o yüzden erkenden büyürmüş.Kontrollerin güzel geçiyorsa üzülme lütfen.