Tortilla Kızlar cok kötüyüm boyle olan varmı asırı kusyorum ne yersem cıkıyor haplar işe yaramıyor doktor hastaneye yatırdı ıkı gundur serum yıyorum hala tek tük kusuyorum hıc gecmeyecek gibi hayattan sogudum 😕😕
rvsss Tortilla bnde öyleydim geçiyor korkma 13-14. Haftarda azalmıştı 18-19 da tamamen durmuştu kusmam sonra iştah açılmaya başlıyor
MAMA13 Tortilla Bende 6. Haftada başlamıştı o kadar kötüydü ki şimdi 18 haftalık olduk kusmam geçti şükür ama öğürme oluyor hala
Can_sel12 Tortilla 6 haftada başladı tıpkı senin gibiyfim yatış yapıldı ¾ kg verdim her şeyden tiksindim 17 haftalara gelince geçti 20 hafatalar çok güzel di şuan 30 haftamdayım yine başladı miğde bulantım üstüne bide miğde yanması eklendi
Tortilla MAMA13 bende de 5 te basladı 1 aydır yatıyorum kusuyorum ve basım dönüyor hep hasta gibiyim 😕idrarda keton cıkınca yatıs verdı
Tortilla Can_sel12 ahh ınsalla baslamaz ılk gebelıgımde hıc boyle olmamıstı 3 aydan sınra gecmıstı bukadar cok deguldı. Insallah sızınde gecer bı an once gavıscon cok iyi gelıyor yanmaya