Kızlar çok istediğim bir gebelikti (6+3) sağlıklı ilerliyor çok şükür ama resmen tükenmişlik sendromuna girdim. Hiçbir şey yapmak istemiyorum, sürekli bir uyku hali yok ama hayattan bezmişlik var 😅 Bir de midem her şeyi almıyor yemek yaparken midem bulanıyor geçiyor sonra.. Geceleri de düşünmekten uyuyamıyorum aşırı kaygılanıyorum karnım daha büyüyecek, doğum nasıl olacak vs her şeyi düşünüyorum hiç huzurlu hissetmiyorum bunlar geçiyor mu? 🥺🥺