gzd76 Kızlar 2 gün önce sancım vardı evde süphelenip acile gittik 2 cm açılma baslamıs 2. Doğumum olucak hızlı ilerler dediler bugün 48 saat oldu 3cme ckabildik sancı sıklığımda artmıyor ara sıra geliyor gidiyor Deliricem sanırım
beyzaaa120 gzd76 olabiliyor sanırım ya bazı kişilerde bende 2. Doğumum perşembe günü muayene oldum 38+3 te 1cm açıklık var dedi doktor bugünde kasılmalar başladı ama ağrı yok henüz kimilerinde haftalar sürebiliyormuş hareketlerle destekler iseniz ilerleyebilir açılmanız