holamerf00 benim hamilelikten önce kabızlık problemim oluyordu hamileliğimin başı da riskliydi kabızlık yaşamamam için doktorum enterogermina family içmemi önermişti. 2 günde bir içiyordum işe yarıyordu. sonra bıraktım risk geçince. bazıları duphalac kullanıyormuş ama bana doktorum hiç söylemedi onu zaten hamilelikten önce kullanmıştım, milleti tuvalete koşturan şurup bende hiçbir işe yaramamıştı 😅