Prodoctor gebelik testi hafif çizgi çıktı son adet tarihim 09 Aralık yani 8 hafta 6 günlük hamile olmam gerek eğer öyleyse kırmızı tam çizgi çıkması gerekmezmi ? Yoksa bu testte hafif silik mi veriyor hep kullanan varmı yanılma payı varmı ? Bu test güvenilir mi ?