Uyku düzenim berbat durumda benimde ya sabahlıyorum yada 4-5 gibi uyuyorum sabaha karşı sonra ikide uyanıyorum çok sinirim bozuluyor ne zaman düzelece eşimi uyutup sabaha kadar oturuyorum tek başıma neyseki KPSS çalışıyorum biraz o yönden değerlendiriyorum işte bu arada 11 haftalık gebeyim