civcivkk Gelişim hastanesinde Nail Hocaya giden var mı acaba ben 13.haftamdayım ama emin değilim hâla
gamzeboylu civcivkk ben gidiyorum 36. haftamdayim, ilk dogumumda onaydi taa ceyhandan geliyorum ona adanadan
civcivkk bmkl buradaki yorumları görünce benim de kafam karıştı hep Sinan hoca ile ilgili güzel yorumlar gördüm
bmkl civcivkk daha gebeliğin başında sayılırsınız. Mevcut doktorunuzla ilgili sor işaretleriniz varsa bence değiştirin çünkü doktor çok önemli
gamzeboylu civcivkk ilki normal olsun diye 41 hafta bekledik olmadi sezeryan oldu, o yuzden 2. de sezeryan olacak insallah
civcivkk gamzeboylu benim çevmredekiker de normal doğum yaptılar Nail Hocada, sezeryan için merak ediyordum ben de eli hafif mi diye sanırım sezeryanda doktor çok önemliymiş
Simge21 Gelişim hastanesine muayeneye gittim ,10 gün içinde tekrardan kontrole gidicem ama randevu alamıyorum randevu sisteminden ,telefonla aramak gerekiyormus kontrol muayensinde ,nereyi arıyoruz .Hacı Cerit Beye gitmiştim
Kardelenim63 blgesr kuzenim Nilay hocaya gidiyor çok ilgili biri aynı zamanda Haci Cerit karaçay’da çok ilgili