senemtolga Brvn_pkmm bende girdim canim. Bir sorun gördü girdim ama gormeseydide girecektim zamani gelince tabi. Bebegimde sorun duzeldi bin şükür ama genede orda takipli kalcam bir sure daha
Happyanne_2baby Brvn_pkmm ben de girdim canım iyi ki de girmişim bebeğin durumu iyi 25 haftalık gebeyim ama anlıyor sıvısında sızma başlamış erken gebelik riski kondu tedaviye başladım girmeni tavsiye ederim