Happyanne_2baby Kızlar geçen hafta detaylı ultrasonda perinatoloji bölümü doktoru amniyon sıvısı sınırın bir üstü dedi kadın doğum acile yönlendi orada muayeneden sonra benim suyum sızmış böyle bir durum yaşayanınız var mı haftan daha çok erken dedi takipli olacağım bebekle ilgili herhangi bir sıkıntı yok ama erken doğum riski olabilir dedi
esralgn Happyanne_2baby ona benzer şeyler yaşıyorum her gün havuç suyu sıkıp içeceksin bide 2.5 3 litre su içeceksin inşallah artar suyun öyle
Adada Happyanne_2baby esralgn Merhaba ben şu an doğumhaneden yazıyorum 24.haftamda öğrenmiştim sürekli sızıp duruyırdu özel de takipliydşm su iç dedi içtim toparlayamadım. Sonra özel perinatolog buldum gittim herşey yolunda dedi. 2 gün sonra baya sızıyordu devlet has.şehir hastanesi araştırmaya gittim kadın doğumcuya kızdı bana baya ben de anlattım durumu direk yatışım yapıldı 29.haftada yattım şu an 31 deyim çok şükür ama baya geriden geliyor bebek dedi beni üzdü. Ve 17 gündür hastanede yatıyorum. Siz siz olun doğru doktora gidin yatışınız verilsin tedaviye başlayın. Ayruca prof. Perinatolog doktorum ve doktorlar sürekli takipteler. Kendimi güvende hissedşyorum. Perinatolog doktorum sızan suyu su da havuç suyuda toparlamaz bilim de böyle bir şey yok dedi
Happyanne_2baby esralgn evet sürekli su içiyorum işe yarar umarım bide deveci armudunu burda bi kaç kere duymuştum günde 2 adet ye diye havuç suyunu da deneyeceğim
Mamies esralgn merhaba bebeğiniz döndü mü benim bebeğim de makat duruşta duruyor 31 haftadayım suyum da 11cm akıntım var ama amnisure testim negatif geldi
Happyanne_2baby esralgn ünüversite yatış kağıdı verdi ama kaç olduğu yazmıyor normal ama normalin alt sınırında diye yazmış canım
esralgn Happyanne_2baby ben ağır bi grip atlattım o sıra su içemedim antibiyotik kullandım vs sonra kontrole gittim suyunda azalma var dedi ama ben hiç aktığını görmedim , günde 3 litre su ve her gü n bir bardak havuç suyu içeceksin dedi , 15 günde bir kontrol verdi vs sende bunları yap havucu makinaya sok suyu çıkıyor iç muhakkak , içme suyunu da şişe aldım 1.5 lt uyuyan kadar 2 şişe bitirmeye çalışıyorum
esralgn Happyanne_2baby evet evet doktorum deveci armutu ve havuç suyu dedi 15 gündür bende öyle yapıyorum yarın kontrolüm var bakalım ne diyecek, sende iyi düşün iyi olur 🥰 zaten hareketlerini his ettiğini sürece sorun yok
Happyanne_2baby esralgn 25 haftalık gebeyim evet neden yatış diye sordum doktora ne gibi tedavi olacak diye o da hani seni ve bebeğe enfeksiyon kapmaman için antibiyotik uygulanacak damar yolundan dedi Bir de kan idrar takipleri yaparlar diye söyledi yarın kendi kadın doğum doktoruma da perinatolojinin böyle böyle dediğini soracağım daha yatış yapmadım direkt kadın doğumladı görüşeyim ona göre o da yatış derse bakalım yatacağım galiba
esralgn Happyanne_2baby bi özele de gözükmeni isterim çünkü yatışları genelde suyu yüzde 10 kalmışlara vs yapıyorlardı
Happyanne_2baby esralgn evet özelede görünücem bir doktora hemen kanmak istemiyorum hareketleri takipteyim sürekli çok şükür güzel birde sızma varmı diye iç çamaşırı kontrol ediyorum her lavabo esnasında kötüye yormak istemiyorum sağlıkla ve zamanında gelir inşallah bebişlerimiz 🤲🏻
kubracyln Happyanne_2baby aynı problemi bende 31 haftada yaşadım turnusol pediyle sızıntı kontrolü yapıldı boyandı kağıt sızıntı var denip yatış yapıldı ordaki ebe amnisure diye bi test önerdi sızıntı olup olmadığını kesin gösteriyormuş özel bi testmiş o gün bulamadık bi gece kaldım antibiyotik tedavisi başlandı ciğer geliştirici iğne vuruldu ertesi gün testi bulduk ve negatif çıktı taburcu oldum iki haftadır takipli hastayım perinatoloğa gidiyorum her hafta Ankara armutu bol su ve havuç suyu önerdiler hepsini tüketiyorum biraz arttı suyu çok şükür 37 haftaya kadar durdurmaya çalışacaklar
esralgn Adada biz hiç sızdığını görmedik yada ben kendi adıma konuşayım ama havuç suyu çok etkili çünkü kontrollere gidiyorum suyun yükseldiğini görüyoruz , henüz yatış verilmedi ama Allah herkese yardımcı olsun inş hızlı bi şekilde biter bende 31 deyim şimdi
Adada Happyanne_2baby ciğer geliştirici 2 tane, antibiotik günde 3 tane serumlu, kan sulandırıcı iğne, günde 3 kere nst, kan tahlili nerdeyse her gün crp yükseldiği için, hafta bir perinatolog usg ile takip. Ve değerlerime göre ilaçlar.
Adada esralgn bilemem devlet has.perinatologum su içsen de o sızar su bile toparlamaz dedi ve özel klinik de perinatolog bile öyle demişti. Suyunuz sızmıyorsa o zaman problem yok ki. Suyunuz az sınırda dedise o başka bir şey
Happyanne_2baby Adada sürekli mi sızıyordu sizinki 3 gündür takip ediyorum iç çamaşırımı temiz daha önceden mi sızıntı olmuş galiba bende kapanma ihtimali de var dedi perinatoloji sizin sürekli mi ıslaktı fark ediyor muydunuz