nurteeen13 Ben hep kendimi normale hazırlamıştım ama panik atağım yüzünden sezeryan ısrarında bulununca doktorum 3.5 ay önce oldum🫣
İnanılmaz korktum ağlaya ağlaya indim ameliyat haneye ve çıkarken gülüyordum😇
O stres inanılmaz ama sonrası benim hep pozitif, herkes sezeryandan sonra kalkmanın zor olduğunu söyledi beni hemşireler yürütmek için geldiklerinde kendim kalktım kiiiiii altını çizmek isterim canım çok tatlıdır :)))
Sürekli hastane koridorunda iyice toparlanmak için bir o yana bir bu yana gezdim, en son ertesi sabah doktorum geldi ve kızdı sen ne yapmaya çalışıyorsun diye:))
İlk 1 hafta tabikide hareketlerim kısıtlıydı ama sonrasında gayet normal yaşamıma devam ettim ilk 1 ay ağır iş yapmadım şimdi elhamdülillah çok çok iyiyim :)
Sana tavsiyem kararın ne olursa olsun çok yatma, yattıkça kendinde kalkacak o gücü bulamazmışsın öyle diyolar, normal doğum yapacaksan korkma malum bebiş bir şekilde çıkmak zorunda😅