nurteeen13 Kızlar randevu aldım 29. Haftaya denk geliyor ama saat 15.00 a bulabildim. Önce kan alıp test yapıyorlarmış sonuca göre kan uyuşmazlığı iğnesi vuruyorlarmış. Bu iğne için illa sabah gitmeme gerek yok dimi o sonuö için çok bekliyor muyuz