gogirl Ben 7 sene önce gitmiştim devletin gebe okuluna. haftada bir gün belirli bir saatti. Şimdi nasıl bilmiyorum. Ama o kadar faydası var ki kesinlikle gidin derim. Gitmeseymişim sütüm gelmiyor diye mama verecektim. Yaptığım en iyi şeylerden biri gebe okuluna gitmekti ❤️