Kızlar normalde tansiyonum 12 8 çıkar birden rahatsızlaştım 14 8 çıktı baş dönmesi başladı tekrar ölçtüm 10 6 çıktı ve asla kendimde değildim ishal başladı mide bulantısı arttı 37 haftalık gebeyim normalmi sizce bulunduğum yerde kadın doğumcular gece yok il merkezine gitmem gerekli ama sabaha özelde doktor randevum da var şu an idare edecek düzeydeyim napmalıyım