elifffffffffffguuuuu Kızlar 34. Haftaya girdim bebek dönmüş dedi doktor, bende sürekli bir doğurma ve ıkınma hissi var yani bir merdiven çıkınca iki yürüyünce sanki böyle dogurcakmış gibi hissediyorum normal mi ya da bu neden oluyor
elinaz1 cylnboran04 benim bebeiş 32 de döndü ve döndüğünü aşırı net anladım 2 seferde kendini çarparak döndü o gün dedim döndü 😅
Es07 elifffffffffffguuuuu Baş aşağı olması normal doğum için +1 canım Çatı muayenesi yapıldı mı size, ?