Kizlar ya cildiracam resmen çok korkuyorum daha önce 3 düşüğüm oldu bundada bişey olacak korkusu var hep yarın keseyi görmeye gideceğim aceba görecekmiyiz diye içim içimi yiyo bitanedr kızım var toplam 4 gebelik geçirdim 3 u düşük oldu bununla 5 olacak inşallah bunu sağlıcakla alırım kucağıma