35+3üm kasığımda ayaktayken 4-5 kere batma hissettim belirli aralıklarla. Karnımda bir doluluk hissediyorum ve kramp dolaniyor hafiften uzandım kasığım ağrıyor regli oluyormusum gibi tıpkı.Bebek hareketini hissediyorum bu arada . 40 geçe gibi basladi galiba gerçek sancı için erken sanirim ama pek bilgim yok bu ayırt etme konusunda bilgilendirir misiniz rica etsem ?