besime12 Panik atak hastasıyım sezeryan oldum ve doğumhaneye ağlaya ağlaya indim gülerek çıktım sana o kadar söyleyeyim :)
Cesaret iğnesi var mıdır bilmem ama bebeğim çıktıktan 2 3 dk sonra midem bulandı baş ucumdaki hemşireye midem bulanıyor dedim tamam o iş bende dedi sonrası zaten ameliyathaneden çıkarken gözümü açtım 😅
Ne yaptılar bana bilmiyorum ama sanki bende yeniden doğmuş gibiydim..
3.5 ay oldu doğum yapalı ve ne bir acı ne birşey elhamdülillah, sana nacizane tavsiyem sezeryan sonrası sakın korkma ve yürü yürüyebildiğin kadar. Benim doktorum ertesi sabah kızıp beni yat artık korkma panik yapma dedim de bu kadarda değil kendine gel dedi :)))
Hayatımda ilk kez ameliyat oldum+panik atağım var+kan tutuyor+canım inanılmaz tatlı 😇