Selamlar canım anneler beta değerim 94 çıktı sonucu ancak bugün alabildim yarın bir kontrol olacak haftalık durumuna göre hastaneye gideceğim inşallah kızım da daha önce çok erken gitmiştim gittiğimde kese boştu sonra yol göründü sonra bebek göründü çok uzun süreçti o yüzden ben de bir süre bekleyeceğim sanırım🥳💕🌸🦋