lilcherry Merhaba kızlar, doğum için gün sayıyorum doktorum 3 gün sonrası için yatış verdi, biraz endişeliyim doğum sancılarımın başlaması için ne önerirsiniz? Hurma, yürüyüş ve pilates topunda egzersizlerimi yapmaya çalışıyorum 🥲🙂↔️
3melekannesiyim lilcherry 40+5 im yarın 40+6 yarın Dr gel yatış dedi bnde kararsızım ne yapmalıyım bilmiyorum
bluemom24 lilcherry ben de 39+2 sancı yok baskı yok bebek kanalda değil ne zaman gelecek bilmiyorum ben de hurma yürüyüş çömelme yapıyorum 🫠