Ağustosta ölü doğum yapmıştım. 25+3 de. Progesteron tahlili yaptırmadım ama diğer tahlillerim normal. Progesteron düşüklüğü olduğunu tahmin ediyorum çünkü normalde 28. Güne bir adet olurdum hamilelikten önce. Şimdi 20 lere 24 lere düştü. Birde adet başlamadan aşırı kahverengi lekelenme başlıyor bu progesteron düşükşüğünde oluyormuş. İlk defa bu ay 28. Günde oldum eskisi gibi. İlaçsız.