Merhaba kızlar. Benim doktorum 16. Hafta kiz dedi bacak arası acıktı ve bombostu. Baya gösterdi bize de. Cok sevindik. Ama tabi bize herkes sorduğu icin netlessin istediğimiz icin 18. Hafta özel doktora gittik ve erkek dedi biraz yaşlı bi doktordu. Bize de göstermedi. Sizce hangisi doğru :(