gsa0608 2 hamileliğimi yaşıyorum 7 aya giricem ve 2.aydan sonra genital bölgemde varisler oluştu yaşayan var mı?
elinaz1 gsa0608 benimde var ele gelen 2 3 tane damar var gözlerinin görünmüyor ama elime geliyor baya ağrı yapıyor . Sizin görünürde de var mı
gsa0608 elinaz1 evet gözle görülür ele geliyor ve inanılmaz şişler maalesef doğumdan sonra geçiyor mu
Dmtncy Benimde ikinci hamileligim birincide son aylarda cikmisti bunda erken cikti ve ele geliyo oram resmen şiş halde sabahlari agriyla kalkiyorum ve bunun çözümü de yok malesef gerçekten hamileligimde beni tek zorlayan şey
alpanne3 Dmtncy yaa tek bende var sanıyordum bebımde ıkıncı gebelıgımde çıktı doktorum çok ayakta kalmaktan olmuş dedı
elinaz1 gsa0608 çoğunluğu geçiyormuş. Bebek içeride baskı yaptığı için çıkıyormuş 1 1.5 ayda düzeliyormuş. Normal doğuma engel değilmiş
Dmtncy gsa0608 evet hatta dogum yaptiğim gün indi varislerim tamamen karnın baskı yapmasından kaynaklı oluyo