Merhaba hanımlar birşey sormak istiyorum ilk doğumum zor geçti 17 saat sancı cektim ve normal doğum oldu ama kesi ve yırtık cok oldu 30 dikişe yakın veya daha fazladır şimdi tekrar hamileyim plansız oldu bu gebeliğim şimdi cor korluyorum ilk doğumda kesi atılan yere tekrar kesi atılır mı veya yırtık cok olur mu ilk doğumda kesi atılan yerler sızlıyor hep ve derler 2.doğum kolay olır sizce doğru mu ?