sancın nasıl karnında mı aşağı doğru mu iniyor biraz detay verir misin bazen benim de hareketi fazla oluyor çünkü yakınız 19+3 bende ona göre önem alıp giderim bazen çok önemsemiyorum da o yüzden sordum hep kalbimi temiz tutmaya çalışıyorum sancıdan ziyade benimki gerilme oluyor