gamzers 35 haftalık hamileyim, ve bu hafta bebeğimizin 2 hafta geride olduğunu öğrendik, doktorumuz perinatolojiye yönlendirdi, sizce korkulacak bi şey var mıdır aynı durumu yaşayanlar fikir verebilir mi..