snur01 Adetime 2 var dayanamadim test yaptım sizce pozitif mi lütfen bakın ! Sanki çok silik bir çizgi görünüyor gibi
turkmenoglu snur01 ilk attığın görsel de çok çok dikkatli bakınca gördüm canım kaçıncı dakikada çıktı
bebegimle_ben snur01 evet canim sanki var suanki teste gordum en son atigin ama birsaha sabah idrariyla yap simdiden guzel haberler insallah
melmih12 snur01 canım bence var yaa kaset test için bence 2 gün bekleyip sabah ilk idrar ile yap. Şimdi yarın çıkmazsa üzülme o biraz geç algılıyor
Edasusari bebegimle_ben kaset test pek göstermiyor gecikmesi lazım. ovulasyon testi varsa fener misin şimdi varsa çıkar büyük ihtimalle
bilmemben snur01 ovulasyon testi varsa onda da gebelik varsa 2 cizgi net cikiyor isterseniz onu deneyin