Hanımlar ablalarım 09 aralıkta son adet tarihimin ilk günü 8 hafta 5 günlük hamile olmam gerekiyor günüm geçmeden doktora gittim beta 0.100 çıktı ultrason da çıkmadı günlerce test yaptım bazılarında pozitif bazılarında negatifti şimdi predoctor gebelik testi aldım çok ince bir çizgi çıktı geç döllenmemi oldu normal mi bu testin yanılması varmı ilaç kullanıyorum sabah kan vereceğim ama sizlerdende öğrenmek istedim bilen biri yardımcı olabilir mi geç döllenme bu kadar uzun sürede mi olur çizgi baya ince belli belirsiz çünkü